Kultura2020-05-26
19

512 tys. widzów nowego serialu „Będzie dobrze, kochanie” w TVP2

Wiktoria Gąsiewska i Michał Kurek w „Będzie dobrze, kochanie”Wiktoria Gąsiewska i Michał Kurek w „Będzie dobrze, kochanie”

Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” oglądało średnio 512 tys. osób. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,88 mln zł.

Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” nadawany był na antenie Dwójki w czwartki i piątki około godz. 20.35 i 20.50, w okresie od 23 kwietnia do 22 maja 2020 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 512 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,64 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,72 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął uwagę 1,15 mln osób.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 nadająca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „8 Wspaniałych”, co przełożyło się na 14,46 proc. udziału. Dalej uplasowały się Polsat („Nasz nowy dom” i filmy; 12,59 proc.) i TVN (gł. „Na Wspólnej” i filmy; 9,92 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 była ostatnia.

Wpływy z reklam wokół emisji premierowych odcinków serialu wyniosły 1,88 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Będzie dobrze, kochanie” to obyczajowy serial, którego akcja przedstawiona jest w lekkiej formule. Głównymi bohaterami produkcji są młodzi narzeczeni - Justyna (Wiktoria Gąsiewska) i Artur (Filip Gurłacz), którzy zaplanowany mieli ślub i huczne wesele, ale wybuch epidemii pokrzyżował ich plany.

W „Będzie dobrze, kochanie” występują również: Michał Kurek, Ilona Ostrowska, Jacek Lenartowicz, Dorota Chotecka, Tomasz Sapryk, Bożena Dykiel i Anna Dereszowska.

Autorami pomysłu są Bartosz Kubera - reżyser serialu i Krzysztof Gureczny, który wraz z Mirosławą Szawińską i Rafałem Skarżyckim są scenarzystami.

To pierwszy w Polsce, ze względu na pandemię koronawirusa, serial telewizyjny nagrywany bez klasycznych planów zdjęciowych. Jest realizowany w domach aktorów, którzy w swoich autentycznych wnętrzach i strojach wcielą się w postaci z serialu. Obraz w formie będzie przypominał połączenia wideo przez komunikatory internetowe.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/lepsza-polowa-ogladalnosc-nowy-serial-tvp2-liderem_1 ##

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas