Prasa2012-11-30
29

Będzie dodruk pierwszego numeru magazynu „W sieci”

Wydawnictwo Fratria podjęło decyzję o dodruku pierwszego numeru magazynu „W sieci”. Nie chce jednak ujawnić informacji, ile egzemplarzy dwutygodnika dotąd się sprzedało oraz w jakiej ilości planowany jest dodruk.

Joanna Kitowska z Biura PR spółki Apella, która jest większościowym właścicielem wydawnictwa Fratria wydającego dwutygodnik „W sieci” poinformowała nas, że decyzja o dodruku pierwszego numeru magazynu zapadła na podstawie informacji od czytelników, z rynku, od kolporterów oraz własnych badań wydawcy. - Obecnie nie znamy jeszcze twardych danych sprzedażowych, będą one dostępne po zakończeniu cyklu wydawniczego. W tym samym czasie podamy również informację o liczbie dodrukowanych egzemplarzy pierwszego numeru - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Kitowska. Pula dodrukowanych egzemplarzy magazynu „W sieci” ma trafić do punktów sprzedaży w najbliższy poniedziałek.

Przypomnijmy, że pierwszy numer dwutygodnika ukazał się 26 listopada br. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Na łamach magazynu „W sieci” publikowane są głównie przedruki z serwisów internetowych. Tytuł, który kosztuje 2,90 zł, przygotowuje redakcja portalu polityce.pl, a jego redaktorem naczelnym jest Jacek Karnowski (więcej na ten temat).

Drugi numer magazynu „W sieci” trafi do punktów sprzedaży w poniedziałek, 10 grudnia br. Wydawca nie chce na razie ujawnić, w jakim nakładzie ukaże się kolejne wydanie pisma.

Pojawienie się na rynku nowego prawicowego pisma spotkało się z dość pozytywnym przyjęciem. „Kolejne mocne uderzenie braci Karnowskich”, „Pierwszy numer magazynu nie ma jeszcze docelowej formy”, „Pismo z konsekwentnie przemyślaną konstrukcją i strukturą” - takie opinie na temat dwutygodnika „W sieci” wyrażali pytani przez nas eksperci rynku mediów (więcej na ten temat).

Autor:kl

Więcej informacji:W sieci

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas