Reklama2007-11-15
0

"Beowulf" na wiatach przystankowych

Warner Bros. wprowadza do polskich kin epicką superprodukcję"Beowulf". Premiera filmu odbędzie się 23 listopada br. Dom mediowyZenithOptimedia przygotował kampanię premierową filmuwykorzystującą w niestandardowy sposób nośniki reklamy zewnętrznej.

Działania reklamowe filmu "Beowulf" prowadzone będą w telewizji,prasie, internecie oraz na outdorze.

Dźwiękowe i świetlne efekty specjalne pojawią się na wiatachprzystankowych należących do firmy AMS. Zainstalowano na nichodtwarzacz plików mp3 zsynchronizowany z włącznikiem światła.Odgłosy, które będą emitowane w kilkuminutowych cyklach na blisko20 przystankach w największych miastach Polski, pochodzą ze ścieżkidźwiękowej filmu. Dodatkowo, interesujący efekt komunikacyjnyzostanie osiągnięty dzięki powiązaniu dźwięku z podświetlaniemcitylightu w czas odtwarzania pliku mp3. Łącznie w kampaniioutdoorowej wykorzystanych zostanie ponad 100 wiatprzystankowych.

jhjhjgrr

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyZenithOptimedia, a kreację przygotował Warner Bros.

W ramach działań reklamowych promujących premierę "Beowulf"przewidziano również specjalne eventy przy okazji pokazówspecjalnych filmu.

Wartość budżetu kilkutygodniowej kampanii reklamowej nie zostałaujawniona.

Autor:pr

Więcej informacji:Beowulf

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas