Reklama2010-06-07
0

BetClic i „n” zyskały najwięcej na koszulkach polskich piłkarzy

BetClic i „n” osiągnęły w zakończonym niedawno sezonie największą wartość ekspozycji swoich logotypów na koszulkach piłkarzy Ekstraklasy – wynika z badania Pentagon Research. Natomiast najczęściej pokazywane było na trykotach logo WOŚP-u.

Reklamująca się jesienią na koszulkach piłkarzy Lecha Poznań firma bukmacherska BetClic zyskała najwięcej dzięki pokazywaniu swojego logotypu w ogólnodostępnych kanałach telewizyjnych. Mniejszy ekwiwalent reklamowy osiągnęły w zakończonym niedawno sezonie telewizyjne ekspozycje logotypów telewizji „n” (na koszulkach Legii Warszawa) oraz Bet-at-home.com i TF Kabli (odpowiednio jesienią i wiosną na koszulkach Wisły Kraków). Ogółem sponsorzy rozgrywek reklamujący się na koszulkach zawodników zaoszczędzili w ten sposób na reklamach 7 mln zł.

Natomiast najczęściej w ogólnodostępnych telewizjach było pokazywane w ubiegłym sezonie na koszulkach piłkarzy Ekstraklasy logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, które znajdowało się na trykotach Ruchu Chorzów. Nieco rzadziej eksponowane były znaki graficzne firm BetClic i S.Oliver

Badanie przeprowadzone przez Pentagon Research objęło kanały otwarte, podczas gdy większość meczów i skróty polskiej Ekstraklasy pokazują Canal+Sport i Orange Sport, które za to mają o wiele mniejszy zasięg niż stacje ogólnodostępne.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas