Betfair wpadł na kolejny nietypowy pomysł na kampanię reklamową. Firma bukmacherska płaci nowozelandzkim farmerom za malowanie na owcach symbolu angielskiej flagi oraz swojego logo.
Akcja ma związek z odbywającymi się w Nowej Zelandii mistrzostwami świata w rugby i oficjalnie wspiera występującą w nich reprezentację Anglii.
Za każdą pomalowaną owcę Betfair płaci farmerom 1 dolara. Na wełnie zwierząt malowany jest czerwony krzyż św. Jerzego i logo Betfair. Jak dotąd przemalowanych zostało około 200 owiec, a do udziału w akcji zachęca rugbista Will Greenwood, ambasador bukmacherskiej marki.
Szacuje się, że w Nowej Zelandii żyje 47,2 miliona owiec, czyli 13 razy więcej niż kudzi. Betfair zapewnia, że do malowania owiec używane są zmywalne i nie szkodzące zwierzętom spraye.
Niedawno Betfair prowadził nietypową kampanię podczas turnieju siatkówki plażowej w Londynie, podczas którego reklamy firmy znalazły się z tyłu bikini zawodniczek (więcej na ten temat).