Telewizja2015-07-27
10

Bez „Mamy cię!” jesienią w TVN (wideo)

fot. tvnfot. tvn

Program rozrywkowy „Mamy cię!” na pewno nie pojawi się w jesiennej ramówce TVN, który w jego miejsce pokaże kolejną edycję „MasterChefa”. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji o kontynuacji przywróconego po 10 latach formatu.

„Mamy cię!” to polska wersja kanadyjskiego formatu „Surprise, surprise”. Program, w którym pokazywano reakcje gwiazd na zaaranżowane scenki, był emitowany przez TVN w latach 2004-2005, a jego gospodarzem był wtedy Szymon Majewski. Odświeżona wersja rozrywkowego show, prowadzona przez duet Marcin Prokop i Szymon Hołownia, powróciła do ramówki stacji 1 marca br. i była pokazywana w niedzielnym paśmie o godz. 20.00.

Pierwszy odcinek show przyciągnął przed ekrany 3 mln widzów, ale nie konkurował on z serialem „Ranczo”. W kolejnych tygodniach oglądalność malała, m.in. z powodu emisji przez TVP1 swojego hitu serialowego. Zakończony 24 maja sezon „Mamy cię!” obejrzało średnio 1,84 mln osób, co przełożyło się na 10,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (więcej na ten temat).

Widzowie TVN nie obejrzą nowych odcinków „Mamy cię!” jesienią, ponieważ w niedzielne wieczory stacja pokaże czwartą serię kulinarnego reality-show „MasterChef” (więcej na ten temat). - Od początku nie zakładaliśmy produkcji tego programu na jesień. Marcin Prokop i Szymon Hołownia są w trakcie zdjęć do kolejnego sezonu „Mam talent”, którego emisja wystartuje we wrześniu - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Górska, szefowa zespołu PR Grupy TVN.

Mimo słabych wyników programu Prokopa i Hołowni stacja nie zdecydowała jeszcze, czy „Mamy cię!” znajdzie się wśród jej wiosennych propozycji. - Na razie pracujemy nad jesienną ramówką - dodaje Górska.

Jak już informowaliśmy na jesień przygotowywany jest nowy show TVN „Aplauz, aplauz”, który poprowadzi Agnieszka Szulim, a śpiewające duety dzieci i dorosłych oceniać będą Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme (więcej na ten temat).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w czerwcu 2015 roku udział kanału TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,03 proc. (więcej na ten temat).

Autor:Łukasz Brzezicki

Więcej informacji:Mamy cię!, show TVN, TVN

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas