Telewizja2003-03-31
0

Bez zmian "Informacje" Polsatu

Zmiana oprawy graficznej i duża kampania reklamowa nie przynosi efektów w postaci wzrostu oglądalności

5 stycznia 2003 w Polsacie pojawiła się długo zapowiadana nowa oprawa graficzna "Informacji". "Nowatorskie zestawienie kolorów ciepłych oraz bieli i granatu, zredukowanie do minimum grafiki, mają podnieść wrażenie nowoczesności i profesjonalizmu, zaś wielo-kamerowa realizacja dynamizuje program. Nowe INFORMACJE to nowy styl i nowa jakość, dzięki m.in. wyłączności na współpracę z CNN. To program którego zadaniem jest zmienić profil dziennikarstwa informacyjnego w Polsce, zbliżyć się do ludzi, stać się barometrem publicznych nastrojów oraz reagować na najważniejsze sprawy dotyczące Polaków" - tak Polsat reklamował nowe oblicze "Informacji".

Wraz z wprowadzonymi zmianami 27 stycznia ruszyła kampania promocyjna "Informacje. Świat bliżej ciebie", która ma trwać kilka miesięcy.

Tymczasem po prawie trzech miesiącach od pojawienia się nowych "Informacji" wyniki oglądalności pozostają na niezmienionym poziomie. Oto szczegóły:

Zobacz tabelępt solid; BORDER-TOP: windowtext; BORDER-LEFT: windowtext; BORDER-BOTTOM: windowtext 1pt solid; BACKGROUND-COLOR: transparent">> 200 tys.293 0803,70%9,40%

Dane: AGB Polska

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas