Reklama2007-03-27
0

Bez zmian w Gazecie Prawnej

Brand Connection zdobył budżet mediowy Gazety Prawnej.

Spośród zaproszonych, w przetargu wzięło udział sześć domów: Brand Connection, Effective Media, Equinox Media, Mediaedge:cia, Media Planning i Pan Media Western.

Do drugiego etapu zakwalifikowano Brand Connection, Effective Media, Mediaedge:cia, Media Planning. Komisja przetargowa z Piotrem Łuczakiem na czele - członkiem Zarządu Grupy Wydawniczej INFOR SA, wybrała ostatecznie Brand Connection, który aktualnie obsługuje gazetę.

W ramach budżetu Gazeta Prawna planuje przede wszystkim bieżącą obsługę ważniejszych wydarzeń i tematów publikowanych na łamach. Planowane są głównie wydatki na media elektroniczne tj. radio i TV. Współpraca w ramach nowej umowy rozpocznie się 1 kwietnia 2007 roku.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas