Ruszyła kampania reklamowa kart płatniczych Mastercard pokazująca, jak spełniane są marzenia różnych osób. Ambasadorem akcji, pod hasłem „Bezcenne niespodzianki”, jest Mateusz Gessler, gospodarz wspieranego przez Mastercard programu „Drzewo marzeń” w TVN.
W kampanii przedstawiane są nieoczekiwane niespodzianki, które firma Mastercard sprawiła różnym osobom - zarówno drobne (darmowe bilety do kina przy płatności kartą tej marki), jak też znaczące (wyjazd dla dziewczynki trenującej piłkę nożną na finał Ligi Mistrzów, gdzie wyprowadzała piłkarzy na boisko).
W ramach akcji na stronie bezcenneniespodzianki.pl ogłoszono konkurs, w którym można przesłać krótki opis prezentu, jaki chciałoby się zrobić bliskiej osobie, płacąc za to kartą Mastercard. Jury wybierze najciekawsze zgłoszenia, zwycięskie trzy zostaną zrealizowane (jedno o wartości do 90 tys. zł, drugie do 10 tys. zł, a trzecie do 5 tys. zł). Pomysły można będzie przesyłać do połowy października.
Twarzą promocji jest Mateusz Gessler, gospodarz programu „Drzewo marzeń” w TVN, w którym pokazywane będzie spełnianie marzeń dzieci z odwiedzanych szkół. Mastercard jest głównym partnerem tej produkcji.
- Cieszy nas, że w czasach, kiedy praktycznie wszystko można kupić, to właśnie wyjątkowe momenty i przeżycia są szczególnie doceniane, jak udowodniło nasze badanie. Dlatego chcemy ułatwić posiadaczom kart Mastercard sprawianie wyjątkowych niespodzianek ich bliskim, by mogli wspólnie przeżyć niezwykłe i wartościowe chwile. Historie, które do nas trafiają za pośrednictwem formularza na stronie BezcenneNiespodzianki.pl są bardzo różne, od wesołych i zabawnych, po wzruszające i ujmujące za serce. Każda z nich ma szansę na realizację, dlatego wszystkich gorąco zachęcamy do korzystania z naszej platformy - opisuje Marta Życińska, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
Działania reklamujące akcję „Bezcenne niespodzianki” będą realizowane w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).