Reklama2005-05-19
0

Bezcenne weekendy z kartą MasterCard

W wiosennej promocji dla posiadaczy kart płatniczych ze znakiem akceptacji MasterCard można wygrać aż 50 000 zł na aranżację wnętrz

Z początkiem maja ruszyła wiosenna promocja konsumencka, skierowana do posiadaczy kart MasterCard. Osoby, które w nadchodzące weekendy maja
i czerwca dokonają zakupu kartą płatniczą tego systemu, czyli kartą MasterCard®, MasterCard Electronic® lub Maestro®, będą mieli okazję wygrać nagrodę główną w postaci 50 000 zł na aranżację wnętrza swojego mieszkania lub domu bądź też jedną ze 100 kart przedpłaconych  o wartości 500 zł. Dodatkowo dla pierwszych 125 osób, które nadeślą zgłoszenia w weekend,  w którym transakcja została dokonana, przewidziane są nagrody gwarantowane - skrzyneczki na drobiazgi.

Aby wziąć udział w loterii należy dokonać transakcji na dowolną kwotę w wybranym przez siebie sklepie w trakcie jednego z weekendów maja lub czerwca (6-8, 13-15, 20-22, 27-29 maja oraz 3-5, 10-12, 17-19 i 24-26 czerwca br.), oraz zgłosić ją za pomocą SMS-a (wysłanego na numer 3636, schemat zgłoszenia: imię#nazwisko#data#kwota), formularza promocyjnego na stronie internetowej www.mastercard.pl lub telefonicznie pod numerem: 0 502 02 02 02. Zgłoszenia przyjmowane będą do 30 czerwca br. włącznie.

"Celem powyższej akcji promocyjnej jest popularyzowanie płatności kartowych w weekendy, czyli w czasie najbardziej preferowanym przez Polaków na robienie zakupów" - stwierdziła Hanna Staśkiewicz-Dziełak z Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce. "Loteria jest elementem realizowanej od kilku lat strategii marketingowej, nakierowanej na długofalową edukację konsumentów w kwestii płatności bezgotówkowych i aktywne zachęcanie ich do dokonywania transakcji przy pomocy kart płatniczych" - dodała Hanna Staśkiewicz-Dziełak.

Akcja informacyjna, oprócz działań medialnych realizowanych w prasie i ogólnopolskich stacjach radiowych, obejmie również placówki banków wydających karty MasterCard oraz markety budowlane OBI.

Organizację loterii powierzono agencji MRM/Momentum.

"Bezcenne weekendy MasterCard" są częścią koordynowanej przez agencję zintegrowanej kampanii, na którą składają się trwające przez cały rok i powiązane ze sobą działania z zakresu marketingu bezpośredniego.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas