X edycję "Tańca z gwiazdami" oglądało średnio 4,86 mln widzów, zapewniając telewizji TVN pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły ponad 47 mln złotych - lepsze wyniki finansowe show zanotował tylko przed rokiem.
Najchętniej oglądany był finał show, pojedynek Anny Muchy i Nataszy Urbańskiej śledziło 6,25 mln osób. Najmniejszą widownię zgromadził drugi odcinek - 3,79 mln - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.
Średni udział w rynku dla wszystkich odcinków wyniósł 29,62 proc. udziału w grupie 4+ oraz blisko 26 proc. w komercyjnej grupie docelowej. "Taniec" zanotował także bardzo dobre wyniki w grupie 16-49 miasta - blisko 30 proc. udziału.
Zobacz tabelę
TVN była w trakcie emisji "Tańca z gwiazdami" liderem pasma. Druga pozycja z 2,9 mln widzów i 17,7 proc. udziału przypadła Polsatowi ( pasmo serialowe), zaś trzecia Jedynce (2,8 mln widzów; 17,7 proc. udziału).
Show śledziły kobiety, widzowie powyżej 30 roku życia oraz mieszkańcy miast. Format miał najwięcej widzów na Mazowszu, Śląsku oraz w Wielkopolsce.
X edycja "Tańca z gwiazdami" była rekordowa pod względem wpływów cennikowych. Przynajmniej na papierze (bez rabatów) wyniosły one 47 mln złotych. Wysokie były także przychody z SMS-ów. - Po ilości oddanych głosów mogę sądzić, że kryzys się skończył - tryska humorem dyrektor programowy TVN Edward Miszczak. I oficjalnie potwierdza nasze piątkowe doniesienia. Wiosną show powróci w XI odsłonie.
Format jest obecny na antenie od wiosny 2005 roku. Program obecnie prowadzą Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski. W jury zasiadają Iwona Pavlović, Piotr Galiński, Beata Tyszkiewicz oraz Zbigniew Wodecki.