Reklama 2011-10-18
4

Bezpieczniejszy seks wśród gejów. Biedroń, Dżaga i Janiszewski w specjalnej kampanii

W internecie ruszyła kampania „Myśl! ...o seksie” promująca bezpieczniejszy seks wśród homoseksualistów. Akcję na zlecenie Stowarzyszenia Podwale Siedem przygotowała firma Majestic Media.

Głównym elementem kampanii „Myśl! ...o seksie” jest serwis mysloseksie.pl, w którym publikowane są intymne wywiady z osobami ważnymi dla środowiska homoseksualistów i transseksualistów. Na stronie dostępne są rozmowy z Jakubem Janiszewskim, dziennikarzem radia TOK FM i „Gazety Wyborczej”, Dżagą, która jest oficjalnym sobowtórem Dody, i Robertem Biedroniem, członkiem Zarządu Kampanii Przeciw Homofobii, niedawno wybranym na posła. Kolejne wywiady będą zamieszczane w serwisie co tydzień.

Celem akcji jest profilaktyka HIV/AIDS wśród gejów, ale nie poprzez strasznie i ostrzeganie, ale zachęcanie do uprawiania bezpieczniejszego seksu. W ramach kampanii reklamy przekierowujące do wywiadów z Janiszewskim, Dżagą i Biedroniem są emitowane na najważniejszych polskich stronach dla homoseksualistów i transseksualistów: Innastrona.pl, Fellow.pl, Gay.pl, Gejowo.pl, Fille.pl, Bearbook.pl i Queercafe.pl.


Akcję - której obecny etap potrwa do końca listopada - przygotowała i realizuje Majestic Media z inspiracji Stowarzyszenia Podwale Siedem. Sponsorem kampanii jest Abbott Laboratories Poland, a wspierają ją liczne organizacje pozarządowe oraz media ze środowiska gejówi lesbijek.

Autor: tw

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas