Reklama2016-09-05
15

„Białe po mamie i zdrowe po byku” - romantyczna miłość w kampanii mleka Łaciate (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (SM Mlekpol) prowadzona pod jasłem „Białe po mamie i zdrowe po byku”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett, Film Reaktor, Panoptiqum i MEC.

Nowy spot Łaciatego pokazuje w romantycznej konwencji miłość krowy i byka, której efektami jest narodzenie stadka cielaków. Podsumowuje to slogan: „Białe po mamie i zdrowe po byku”. - Cały czas chcemy podtrzymać i kreować świadomość marki nawet tak silnej i  pozytywnie kojarzonej jak Łaciate - komentuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu w SM Mlekpol.

W poprzedniej kampanii Łaciatego była promowana śmietanka, a reklama pokazywała krowę skaczącą na trampolinie.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od początku września, obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (serwisy VoD) oraz outdoor (billboardy w największych miastach). Potrwa do końca br.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Jakubowska / Gronowski, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Reaktor, a postprodukcją - Panoptiqum.

Autor:tw

Więcej informacji:Łaciate, mleko

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas