Reklama2008-10-01
0

Białystok promuje swoich mieszkańców

Wystartowała właśnie miesięczna akcja promująca Białystok za pomocąwizerunków mieszkających w nim osób. W kampanii "WschodzącyBiałystok" wykorzystywany jest nowy logotyp promocyjny tego miasta.

W akcji promocyjnej "Wschodzący Białystok" eksponowani są znanimieszkańcy tego miasta reprezentujący różne grupy zawodowe iśrodowiska społeczne. I tak w kampanii pojawiają się animatorkultury Sławek Mojsiuszko, piłkarz Jagiellonii Białystok MariuszGogol, flecistka Maria Dzięgielewska, tancerz Gabriel Piotrowski,lekarz Marcin Moniuszko oraz przedstawicielka świata kultury isztuki Jolanta Szczygieł-Rogowska. Jednocześnie w kreacjiwykorzystywany jest nowy logotyp miasta oparty na znanych sloganach'I Ś NYC' i 'I Ś McDonald's', w którym w roli symbolu miłościwystępuje znak akcji "Wschodzący Białystok". Kształt logotypuodpowiada dynamicznemu i aspiracyjnemu wizerunkowi stolicyPodlasia, a kolorystyka nawiązuje do barw od stuleci przypisanychdo tego miasta.

bialystok

Kampania "Wschodzący Białystok" prowadzona będzie przez całypaździernik na billboardach, citylightach i plakatach w autobusachoraz w internecie, lokalnej prasie, telewizji i radiu. Dodatkowo wramach akcji powołany zostanie fanklub miłośników Białegostoku orazodbędą się liczne imprezy promujące to miasto. Za strategiępromocji i realizację kampanii wewnętrznej odpowiedzialna jestGrupa Eskadra.

Autor:tw

Więcej informacji:Białystok

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas