Telewizja2013-11-19
5

„Biblia” podniosła widownię Polsatu o 900 tys. widzów

Miniserial „Biblia” oglądało w Polsacie średnio 2,52 mln osób. Produkcja podniosła widownię stacji względem analogicznego okresu ub.r. o 890 tys. osób i dała drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Historyczną produkcję „Biblia” oglądać można było na antenie Polsatu w soboty o godz. 20.05, w okresie od 19 października do 16 listopada br. Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność wszystkich pięciu odcinków serialu wyniosła 2,52 mln osób. Przełożyło się to na 16,65 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek religijnego serialu, który śledziło 3,10 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Biblia” podniosła widownię Polsatu o 890 tys. osób. Wówczas stację w tym paśmie oglądało 1,63 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 10,93 proc. oraz 13,21 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji produkcji był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmowała stacja TVN, emitująca w tym czasie „Mam talent” oraz filmy fabularne, co przełożyło się na 17,33 proc. udziału. Dalsze miejsca zajęły: TVP2 („The Voice of Poland”; 14,53 proc.) oraz TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne; 13,42 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Zobacz tabelę


„Biblia” to amerykański miniserial prezentujący najbardziej znane historie ze Starego i Nowego Testamentu. Produkcja została zrealizowana z wielkim rozmachem inscenizacyjnym (więcej na ten temat).

 

Autor:mk

Więcej informacji:Biblia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas