Reklama2011-08-01
2

Biblijne cytaty w kampanii „Romowie - moi sąsiedzi”

Ruszyła kampania społeczna „Romowie - moi sąsiedzi”. Akcję - której przekaz jest oparty na cytatach z Biblii - na zlecenie Studia Doradztwa Europejskiego przygotowały i realizują firmy Telescope i Innovations Media.

Kampania „Romowie - moi sąsiedzi” ma na celu walkę z nieuzasadnionymi, negatywnymi stereotypami na temat społeczności romskiej. Przekaz akcji wykorzystuje cytaty biblijne, zachęcając w ten sposób do zmiany postaw wobec Romów.

Kampania obejmuje przede wszystkim radio (Eska Katowice, Radio Katowice, Eska Wrocław, Radio Wrocław, Radio Piekary, Radio Kraków, Vox Fm, RMF Maxxx Kraków), prasę (ogłoszenia w wydaniach piątkowych „Faktu” - w Katowicach i Wrocławiu, „Gazety Krakowskiej”, „Dziennika Zachodniego” i „Polski Gazety Wrocławskiej”; inserty w „Gazecie Wyborczej”, „Gazecie Krakowskiej”, „Dzienniku Zachodnim” i „Fakcie), internet (Onet, WP, Interia) oraz nośniki na autobusach. Działania będą prowadzone przede wszystkim w sierpniu i wrześniu w województwach mazowieckim, małopolskim, dolnośląskim i śląskim.


Akcję realizuje Studio Doradztwa Europejskiego. Konsultacją strategii i kreacji kampanii zajęła się agencja Telescope, a media zaplanował i kupił dom mediowy Innovations Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas