Reklama2022-02-08
7

W loterii Biedronki do wygrania 500 tys. zł na mieszkanie lub dom

W sklepach Biedronka rusza loteria, w której warunkiem udziału są jednorazowe zakupy za minimum 99 zł z kartą Moja Biedronka. W puli jest 50 nagród po 500 tys. zł na zakup mieszkania lub domu.

Żeby wziąć udział w loterii Biedronki, należy jednorazowo z użyciem karty Moja Biedronka zrobić zakupy na przynajmniej 99 zł (nie są przy tym uwzględniane alkohol, wyroby tytoniowe, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i doładowania kont telefonicznych).

Za każde wydane 99 zł (po odliczeniu produktów wyłączonych z loterii) utrzymuje się na paragonie jeden los, maksymalnie na jedną kartę Moja Biedronka można dostać w ciągu dnia 10 losów. Klient przy płaceniu musi potwierdzić kasjerowi, że chce wziąć udział w loterii.

Loteria Biedronki potrwa do połowy kwietnia

W akcji co tydzień losowanych będzie pięć nagród po 500 tys. zł na zakup mieszkania lub domu. Pierwsze losowanie zaplanowano 16 lutego.

Loteria potrwa do 16 kwietnia, zwycięzcy o wygranej będą informowani telefonicznie. Za organizację akcji odpowiada Jeronimo Martins Polska.

 

Akcję wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są klienci Biedronki, którzy dzięki wygranej wprowadzają się do nowych mieszkań.

- Każdego dnia sklepy sieci Biedronka odwiedza około cztery miliony klientów. To świadczy o niesamowitej lojalności i przywiązaniu do naszej firmy. Zawsze stawiamy naszych klientów na pierwszym miejscu, teraz chcemy nagrodzić ich za to, że decydują się na zakupy właśnie w naszych placówkach. Loteria Biedronki daje możliwość spełnienia wielu marzeń, cieszymy się, że będziemy mogli je urzeczywistnić - komentuje Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

 

Właściciel Biedronki to jeden z największych reklamodawców w Polsce. Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 477,77 mln zł, po spadku o 1,1 proc. rok do roku.

Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencja reklamowa Duda Polska (kreacja reklam) i agencja mediowa Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

 

Wpływy Biedronki 8 proc. w górę

W czwartym kwartale ub.r. przychody grupy Jeronimo Martins, według wstępnych danych, wyniosły 5,683 mld euro, czyli wzrosły 11,5 proc. rdr - poinformowała spółka we wstępnych danych.

W całym 2021 roku przychody wyniosły 20,889 mld euro, co oznacza wzrost o 8,3 proc. rdr.

Przychody Biedronki w IV kwartale wrosły 10 proc. rdr do 3,912 mld euro, a w całym 2021 roku wzrosły rdr o 8 proc. do 14,542 mld zł. Sprzedaż LFL wzrosła w 2021 roku o 8,3 proc.

W 2021 roku Biedronka otworzyła 164 nowe sklepy, przekraczając swoje wcześniejsze plany. Na koniec września ub.r. miała 3 174 sklepy, wobec 3 047 przed rokiem.

Autor:tw

Więcej informacji:Biedronka, sklepy, loteria

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas