Sieć dyskontów Biedronka wprowadziła do sklepów produkty nowej marki własnej Baitz, która skierowana jest do pokolenia Z. Towarzyszy jej kampania promocyjna pod hasłem „Żyj po swojemu”. W jej ramach influencerzy dzielą się swoimi największymi pasjami, pokazując przy tym nowe przekąski od Baitz.
Biedronka wykorzystała wizerunki znanych i rozpoznawalnych przez pokolenie Z, czyli 20-latków i nastolatków, twórców internetowych, wychodząc tym samym do młodszych konsumentów, dla których kreatywność i innowacyjność są niezwykle ważne. Dlatego materiały przygotowane przez twórców, którzy zgodnie z hasłem kampanii pokazują „kawałek swojego życia”, są pełne pasji i kolorytu, tak jak nowe przekąski od Baitz - podano w komunikacie.
Wśród zaproszonych do kampanii 11 influencerów znaleźli się m.in. znana tiktokerka kameleMONA, która dzieli się ze obserwatorami pasją do szycia i konstruowania, malarz i fotograf Robert Mainka, iluzjonista Maciej Piskorz znany szerszej jako poka_sztuczke, szachista i przedsiębiorca Michał Kanarkiewicz, artystka ivoadventures czy kucharz i miłośnik kuchennych eksperymentów tworzący na TikToku pod nazwą themararek. Kampania z obecnością influencerów odbywa się głównie na profilach twórców na TikToku. Każdy z nich nawiązuje w swoich materiałach do innych pasji.
- Nasza nowa marka Baitz jest skierowana do ludzi młodych, dynamicznych i nieszablonowych, którzy między jedną a drugą aktywnością, lubią coś szybko przekąsić. Energia i nowoczesność i nonszalancja – to cechy, na których opiera się nowa marka własna Biedronki – Baitz - mówi Marta Kostek, menedżerka ds. rozwoju marki w sieci Biedronka.
- Nowoczesny design nawiązuje do estetyki mediów społecznościowych - odważne kolory, dynamicznie przechodzące w kolejne, rozmazane fotografie nawiązujące do najpopularniejszych, wykorzystywanych filtrów do obróbki zdjęć. Bawimy się też logotypem – na każdym produkcie jest on unikalny i odmienny, tym samym podkreślając swobodę młodych ludzi i świadome łamanie konwencji w celu tworzenia własnego, niepowtarzalnego stylu. Sama nazwa Baitz to też puszczenie oka do naszych klientów, ponieważ może być ona interpretowana na wiele sposobów - dodaje Patryk Hubala, starszy specjalista ds. marki w sieci Biedronka.
W asortymencie marki Baitz znajdą się czekoladowe przekąski w różnych wariantach, które warto mieć przy sobie, aby zaspokoić niespodziewany głód. Dostępne są czekosandwiche - chrupiące herbatniki przełożone kremowym nadzieniem z mlecznej czekolady (5,99 zł/szt.), crispy ciasteczka z nadzieniem z orzechów laskowych (7,99 zł/szt.), cocoa rogal - rogalik z nadzieniem kakaowym (1,99 zł/szt.), wanilia cookiez - delikatne ciastka z kremem waniliowym i w powłoce z mlecznej czekolady (12,94 zł/szt.).
Produkty Baitz znajdują się m.in. w torebkach typu Open - Close, które pozwalają na wielokrotne korzystanie z przekąsek, bez ryzyka rozsypania się ich w torbie lub są pakowane osobno, umożliwiając zabranie ze sobą tylko kilku sztuk z całej paczki lub podzielenia się nimi z przyjaciółmi.
Najnowsza oferta Biedronki jest dostępna w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci Biedronka w Polsce, a kampania promująca markę Baitz potrwa do 6 sierpnia 2023 r.
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe sieci Biedronka zwiększyły się o 23,1 proc. do 5,47 mld euro, a w złotych wzrost wyniósł 20,3 proc. Na koniec czerwca br. sieć liczyła 3 432 sklepy.