Badania2010-08-04
5

Biedronka najchętniej polecanym hipermarketem

Ponad połowa Polaków chętnie poleciłaby innym zakupy w Biedronce – pokazuje badanie PBS DGA. Ogółem w hipermarketach najbardziej ceniona jest jakość.

57 proc. Polaków jako sieć sklepów godną polecenia wskazuje Biedronkę – wynika z badania PBS DGA. 62 proc. osób z tej grupy deklaruje, że to one w swoich gospodarstwach domowych najczęściej robią zakupy. Natomiast wśród respondentów, którzy chętnie poleciliby innym Tesco, przeważają osoby poniżej 40 roku życia.

Z kolei prawie połowa Polaków za najważniejszą cechę hipermarketów – poza oferowanymi cenami, asortymentem i położeniem – uważa jakość, m.in. jakość obsługi klientów. Tylko 8 proc. wskazuje w tym kontekście odpowiedzialność obejmującą zaangażowanie w akcje społeczne i troskę o pracowników.

Badanie opinii Polaków na temat sieci sprzedaży zostało przeprowadzone przez PBS DGA we współpracy z On Board PR Ecco Network. Ankiety w dniach 14-16 maja bieżącego roku objęły reprezentatywną, losową grupę 1055 osób w wieku 15 lat i więcej.

Autor:tw

Więcej informacji:Biedronka, hipermarket, PBS DGA

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas