Sieć dyskontów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową pod hasłem „Niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!”.
Spot z kampanii pokazuje, jak rodzina krząta się przy gotowaniu i pieczeniu na Boże Narodzenie, co obserwują to ożywione ozdoby choinkowe. Okazuje się, że do przygotowania makowca brakuje maku, więc rezolutni bohaterowie wysyłają SMS-a do sąsiadki, a ta przychodzi z makiem kupionym w Biedronce.
Akcja, realizowana pod hasłem „Niech w te święta połączy nas wspólne gotowanie!”, obejmuje spot wizerunkowy (w wersji 45- i 30-sekundowej) oraz 15 sekundowe reklamy promujące różne produkty w sklepach Biedronka na Boże Narodzenie (m.in. zabawki i słodycze).
Kampanie reklamowe Biedronki obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio.
Kreacją i produkcją reklam zajmuje się agencja Duda Polska, aktywności w internecie realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker.
W trzecim kwartale br. przychody sieci Biedronka liczone w złotych wzrosły o 9,3 proc., a sprzedaż porównywalna - o 6 proc. Przychody wyrażone w euro wzrosły o 6,4 proc. do 3,4 mld.
Na koniec września sieć Biedronka liczyła 3.047 dyskontów, o 115 więcej niż przed rokiem, a łączna powierzchnia handlowa sklepów wynosiła 2,064 mln metrów kwadratowych.