Reklama2023-01-09
3

„Biedronkowe oszczędności” zamiast „Ale tydzień!” w reklamach Biedronki

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zmieniła komunikację reklamową swoich cotygodniowych promocji cenowych. Hasło „Biedronkowe oszczędności” zastąpiło „Ale tydzień!”.

W nowym formacie kreatywnym ważny jest kształt biedronki z logo sklepów Biedronka. W spocie pojawia się w różnych barwach, przenosząc widzów do produktów z poszczególnych kategorii, których dotyczą bieżące promocje.

Lektor w reklamach zachęca: „W nowym roku podążaj za Biedronkowymi Oszczędnościami” i zapewnia, że reklamowane oferty dają „jeszcze więcej powodów by iść do Biedronki”.

 

Slogan „Biedronkowe oszczędności” pojawił się również w reklamach graficznych i gazetkach promocyjnych Biedronki. W gazetkach firma zaznacza, że oferty promocyjne są dostępne od poniedziałku do soboty.

We wszystkich reklamach podkreślane jest, o ile procent tańsze są produkty w ramach promocji. Niektóre oferty obowiązują przez cały tydzień handlowy, inne przez kilka dni lub pojedyncze dni, część jest dostępna przy zakupie wskazanej liczby sztuk lub opakowań, a także tylko dla osób korzystających z karty lub aplikacji Moja Biedronka.

- Wiemy, że powodów, by iść do Biedronki jest wiele. W 2023 roku na pewno ich nie zabraknie. Nie tylko dlatego, że każdego dnia pracujemy nad zapewnieniem jakości, jakiej oczekujecie, ale również dzięki naszym wyjątkowym promocjom i okazjom. Codziennie. Biedronkowe oszczędności oferowane na nowej platformie komunikacyjnej to najmocniejsze i najkorzystniejsze promocje dla klientów, dzięki którym będą mogli oszczędzić jeszcze więcej - komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu Biedronki.

Poprzednio swoje cotygodniowe promocje Biedronka reklamowała pod hasłem „Ale tydzień!”. Taki cykl kampanii ruszył w połowie 2019 roku, w spotach pojawiała się melodia przeboju sprzed lat „Niedziela będzie dla nas” zespołu Niebiesko-Czarni. Było to nawiązanie do tego, że od wiosny 2018 roku obowiązuje zakaz handlu w niedziele.

W trzecim kwartale ub.r. sprzedaż w sklepach Biedronka zwiększyła się rok do roku o 21,6 proc. do 4,4 mld euro. Licząc w złotych, wzrost wyniósł 26,4 proc., a w ujęciu like-for-life (czyli w takiej samej liczbie sklepów) - o 23,3 proc.

Na koniec września działały 3 304 sklepy Biedronki, wobec 3 174 rok wcześniej.

Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki Jeronimo Martins Polska na reklamy w mediach pozainternetowych wyniosły 242,5 mln zł, o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:tw

Więcej informacji:Biedronka, promocja, sklepy, inflacja

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas