Reklama2021-05-03
4

„Codziennie udane zakupy” w reklamach Biedronki (wideo)

Sieć dyskontów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczęła nową serię reklam opartych na haśle „Codziennie udane zakupy”.

Bohaterami pierwszych spotów z serii „Codziennie udane zakupy” są mężczyźni, którzy relacjonują wizytę w sklepie Biedronka. Podkreślają, że za pełne koszyki zakupów zapłacili poniżej 99 zł.

Podsumowuje to hasło „Codziennie udane zakupy”.

 

Działania reklamowe Biedronki są prowadzone we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, nowa kampania obejmuje m.in. 30- i 15-sekundowe spoty.

Za kreację i produkcję reklam Biedronki odpowiada agencja Duda Polska, za aktywności w internecie - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

 

W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. Wpływy liczone w złotych zwiększyły się o 9,2 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna - o 6,5 proc.

Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.

Miesiąc temu z Jeronimo Martins Polska po 20 latach pracy odeszła dyrektorka marketingu Beata Jankowiak.

Autor:tw

Więcej informacji:Biedronka, sklepy, Jeronimo Martins

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas