Sieć sklepów Biedronka zmienia ofertę cenową dostaw zakupów poprzez aplikację Glovo. Obecnie koszt jest uzależniony od wartości zakupów. Usługa, uruchomiona na początku kwietnia br., jest obecnie dostępna w 21 miastach.
Nowy cennik dostaw zakupów z Biedronki w aplikacji Glovo jest następujący:
- 12,99 zł przy zakupach o wartości poniżej 50 zł,
- 9,99 zł przy zakupach wartych od 50 do 149,99 zł,
- 5,99 zł przy zakupach wartych od 150 do 198,99 zł,
- za darmo przy zakupach wartych minimum 199 zł.
- Średni czas dostawy po dokonaniu zamówienia wynosi obecnie 45 minut. Niemal wszystkie zamówienia realizowane są w czasie krótszym niż godzina. Sklep internetowy Biedronki jest otwarty również w niedziele niehandlowe, co oznacza, że wygodnych zakupów przy użyciu aplikacji Glovo można dokonywać każdego dania. Nie ma limitu wagowego ani cenowego dostawy - wylicza Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny Biedronki.
Możliwość zamawiania zakupów z Biedronki poprzez aplikację Glovo wprowadzono na początku kwietnia br., dotychczas dostawa kosztowała 9,99 zł bez względu na wartość zakupów.
Zakupy z Biedronki w Glovo w 21 miastach
Początkowo opcja zamawiania ze sklepów Biedronka w aplikacji Glovo działała w 10 największych miastach, na początku maja wprowadzono możliwość zamawiania zakupów także w niedzielę, wtedy usługa była dostępna już w 16 miastach.
Obecnie zakupy z Biedornki poprzez Glovo można robić w 21 miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Bydgoszczy, Toruniu, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze i Rzeszowie
Biedronka podkreśla, że w Glovo jest dostępnych już 2 tys. produktów z jej sklepów, ostatnio pojawiły się produkty mrożone. W ofercie są m.in. artykuły z akcji tematycznych Biedronki, np. tygodnia azjatyckiego, włoskiego lub portugalskiego.
Biedronka ma ponad 3 tys. sklepów
W całym kraju działa nieco ponad 3 tys. sklepów Biedronka, w ub.r. ich liczba zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe. Sieć Biedronka dotychczas nie prowadziła sprzedaży w internecie.
Pod koniec kwietnia w sklepach Biedronka ruszył nowy cykl jednodniowych promocji „Oszczędzaj połowę”.
W ub.r. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci dyskontów Biedronka, zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys.