Reklama 2014-03-18
1

Biegający Piotr Adamczyk reklamuje kredyt hipoteczny w eurobanku (wideo)

W startującej właśnie kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowany jest kredyt hipoteczny. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.

W nowej reklamie eurobanku Piotr Adamczyk odbywa wyczerpujący trening biegowy i opisuje w trakcie, jak skomplikowany jest zakup własnego domu czy mieszkania finansowany kredytem hipotecznym.

Kampania przekonuje, że proces ten jest prostszy dzięki ofercie eurobanku, w ramach której można obecnie otrzymać darmowe ubezpieczenie nieruchomości na okres trzech lat oraz marżę wynoszącą nawet 1,33 proc. Taka promocja będzie obowiązywać do końca czerwca.

Jednocześnie trwa kampania z Piotrem Adamczykiem reklamująca kredyt gotówkowy oferowany przez eurobank (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Kampania kredytu hipotecznego obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i stacje tematyczne), outdoor (billboardy przy głównych ulicach miast), internet (m.in. YouTube, porównywarki finansowe i wyszukiwarki, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki) i partnerów sprzedaży (plakaty, ulotki). Działania będą prowadzone do końca czerwca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor: tw

Więcej informacji: eurobank, kredyt hipoteczny, Piotr Adamczyk

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas