Telewizja2019-09-30
15

406 tys. widzów „Big Brothera” w TVN7. Hitem odcinek z Magdą Gessler

Magda Gessler w pokoju zwierzeń w „Big Brotherze”; fot. TVN7Magda Gessler w pokoju zwierzeń w „Big Brotherze”; fot. TVN7

Główne emisje show „Big Brother 2” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 ogląda średnio 406 tys. widzów, o 352 tys. osób mniej względem całego poprzedniego sezonu reality-show. Największą widownię dotychczas zgromadził nadany na żywo specjalny odcinek z udziałem Magdy Gessler - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Big Brother 2” na antenie TVN7 zadebiutował w piątek, 13 września br. o godz. 20.00. W tym paśmie codziennie stacja emituje główne odcinki programu (piątkowe wydania to tzw. „Arena”, która od tego tygodnia będzie nadawana w niedziele). Średnia widownia dotychczas pokazanych czternastu odcinków reality-show (do 19 września) wyniosła 406 tys. osób, co przełożyło się na 2,75 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził nadany na żywo specjalny odcinek z udziałem Magdy Gessler, który nadano w czwartek, 26 września. Śledziło go 530 tys. widzów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spadek oglądalności względem poprzedniej edycji

Jesienna edycja „Big Brothera” względem wiosennej odsłony straciła 352 tys. oglądających. Średnia widownia całego poprzedniego sezonu reality-show z godz. 20.00 wyniosła 758 tys. osób, co przełożyło się na 5,28 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,96 proc. w grupie 16-59.

Od poniedziałku do czwartku po godz. 23.00 Siódemka emituje „Big Brother Nocą” (czyli wieczorne odcinki realizowane na żywo - prowadzą je na zmianę Gabi Drzewiecka, Filip Chajzer oraz Małgorzata Ohme), a w piątki późnym wieczorem oglądać można półgodzinne wejścia na żywo do Domu Wielkiego Brata w ramach „Big Brother +”. Średnia widownia tych emisji do tej pory wyniosła 150 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 2,23 proc., 2,89 proc. i 2,70 proc. udziału.

W dni powszednie około godz. 10.25, 14.20 i 17.25 stacja pokazuje około 2-minutowe wejścia na żywo z Domu Wielkiego Brata. „Big Brother Pobudka” do 26 września śledziło 113 tys. widzów, „Big Brother Popołudniu” - 316 tys., a „Big Brother Podwieczorek” - 164 tys.

Najważniejsze momenty uczestników reality-show oglądać można w „Big Brother Tydzień” nadawanym w niedziele o godz. 17.00 w TVN. Pierwsze dwie emisje zgromadziły przed telewizorami uwagę 315 tys. osób (3,03 proc., 4,51 proc. i 3,57 proc. udziału).

Format reality-show „Big Brother” stworzyła firma Endemol w Holandii, jego pierwszą edycję zrealizowano w 1999 roku. W programie pokazywane jest przez całą dobę życie grupy uczestników mieszkających we wspólnym domu i wykonujących polecenia Wielkiego Brata. Ponadto co tydzień nominują innych uczestników, którzy mają odpaść z rywalizacji. Na osoby z największą liczbą wskazań głosują widzowie, decydując ostatecznie, kto opuści program. W konsekwencji co tydzień zmniejsza się liczba uczestników.

Jako uczestnicy w jesiennej edycji reality-show na chwile obecną występują: Wiktor Stadniczenko, Natalia Dawidowska, Anna Izvarina, Dawid Łojewski, Mateusz Sławiński, Aleksandra Balawender, Kamil Lemieszewski, Karolina Sztafa, Kasia Strojek, Łukasz Stawicki, Małgorzata Szmal, Martyna Lewandowska, Sarah Poznachowski i Vasilis Tomazos. Z programu tydzień temu odpadł Przemysław Karda.

Oprócz powyższej szesnastki mieszkańców, którzy w „Big Brotherze” pojawili się 13 września, będą dołączać kolejne osoby. Na chwilę obecną Telewizja TVN ma wyłonionych kilkunastu kandydatów gotowych do wejścia do programu. Ilu z nich ostatecznie weźmie udział w projekcie będzie zależeć od bieżącej sytuacji w Domu Wielkiego Brata.

Gospodarzami drugiego sezonu „Big Brothera” ponownie są Małgorzata Ohme i Filip Chajzer. Do tego grona dołączyła Gabi Drzewiecka, która względem poprzedniej edycji zastąpiła Agnieszkę Woźniak-Starak (zrezygnowała ona z prowadzenia reality-show po tym jak w tragicznych okolicznościach zginał jej mąż Piotr).

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,24 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Big Brother, TVN7, TVN, Player.pl, Magda Gessler

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas