Reklama2021-06-08
2

Big Milk reklamowany jako „najbardziej spontaniczny lód” (wideo)

Trwa kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever) pod hasłem „Najbardziej spontaniczny lód”. Jej kreacją zajęła się Agencja 2012.

Spoty z kampanii pokazują sceny w letniej scenerii z radosnymi ludźmi, którymi lody Big Milk towarzyszą w różnych rozrywkach.

Slogan główny opiera się na grze słów: „Najbardziej spontaniczny lód/lud”.

 

Działania reklamujące lody Big Milk obejmuję przede wszystkim telewizję oraz internet.

 

Za kreację kampanii marki Big Milk od końcówki 2019 roku odpowiada Agencja 2012.

Autor:tw

Więcej informacji:Big Milk, lody, Unilever

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas