Biuro Reklamy Time wprowadza nowy logotyp. Autorem projektu jestagencja Adeen (autor nowej wizualizacji Radia Eska).
"Nowe logo jest swoistą "kropka nad i" podkreślającą zakończenieprocesu zmian i otwarciem na nowe wyzwania rynkowe stojące przednami. Chcemy zwrócić uwagę naszych partnerów biznesowych na efektypracy, jaką wykonaliśmy i co za tym idzie na nowe narzędzia, jakośći możliwości Biura Reklamy Time, które oddajemy do ich dyspozycji"- mówi Marcin Tomczyk, dyrektor ds. Kluczowych Klientów w Time.
W 2007 roku Biuro Reklamy Time (Eska, Eska Rock, Vox FM i RadioWawa) przeszło istotną transformację: rozbudowano zespół, a ofertazostała wzbogacona o nowe produkty radiowe (Drapacz Chmur i DrapaczChmur Plus), crossmediowe (oferta Eski z Interią i IDMnet orazAxlem >>Popcorn<<), Eski Rock i 4fun.tv.
"Wzmacniamy pozycję na rynku radiowym dzięki wzrostowisłuchalności naszych stacji oraz ich udziału w budżetachreklamowych. Jesteśmy przygotowani do planowania kampanii radiowychdla całego rynku i działalności brokerskiej" - podsumowuje MarcinTomczyk.