Gruppa66 Ogilvy przygotowała pierwszą od lat na polskim rynku reklamowym kampanię telewizyjną marki IBM.
Jest to kampania wizerunkowa, budująca świadomość marki jako firmy świadczącej usługi w zakresie konsultingu i rozwiązań dla biznesu.
Kreację przygotował paryski oddział Ogilvy. Za adaptację spotu odpowiada studio postprodukcyjne Efektura pod kierownictwem Jacka Tryfona. W reklamie widzimy mężczyznę, podziwiającego majestat wieży Eiffla. Przechadza się on paryskimi uliczkami, zastanawiając się, co czyni tę wieżę takim niepowtarzalnym.
Film reklamowy jest obecnie emitowany w telewizji TVN24.
Ze strony IBM Polska za kampanię odpowiada Dyrektor Marketingu Katarzyna Ejdowska.
Za bieżącą obsługę klienta odpowiada zespół Macieja Lissowskiego Client Service Directora w Gruppia66 Ogilvy.
Dom mediowy: MindShare.