Reklama2011-09-08
2

Black Energy Drink w telewizji: Oryginalny smak w nowej puszce (wideo)

Ruszyła telewizyjna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare). Wykorzystywany w niej spot przygotowało studio Creoo Brand Design.

Telewizyjna kampania Black Energy Drinku jest oparta na 8-sekundowym spocie sponsorskim. Reklama pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce” pokazuje, jak opakowanie Tigera Black Energy Drinku zmienia się w puszkę Black Energy Drinku.

Ten rebranding wynika ze sporu, który produkująca napój firma FoodCare toczy z Fundacją Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse”. W lutym br. przedsiębiorstwo otrzymało sądowy zakaz posługiwania się nazwą Tiger (więcej o tym), w związku z czym odpowiednio zmodyfikował wizerunek marki funkcjonującej wcześniej jako Tiger Black Energy Drink. Napój w nowej odsłonie był już reklamowany w wakacje na outdoorze i poprzez samplingi (szczegóły tej kampanii), a fundacja Michalczewskiego twierdzi, że jego nowe puszki są zbyt podobne do opakowań Tigera (więcej na ten temat).





Nowy spot Tiger Black Energy Drinku do końca września będzie emitowany kanałach takich jak Polsat, Canal+ Sport, MTV, Viva, Eska TV, Comedy Central, Comedy Central Family, FOX, FOX Life i Extreme Sports. Reklamę przygotowało studio projektowe Creoo Brand Design.

Autor:tw

Więcej informacji:Black Energy Drink

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas