Reklama2013-05-10
3

Black zapowiada wizytę i nową kampanię z Mikiem Tysonem

W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy spot.

W weekend w Warszawie, Gdańsku i Krakowie pojawią się wielkoformatowe reklamy zewnętrzne informujące o wizycie Mike’a Tysona w Polsce. W czasie 5-dniowego pobytu byłego mistrza bokserskiego zostanie z nim zrealizowany nowy spot napoju energetycznego Black. - W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Blacka będzie mnóstwo niespodzianek, z Mikiem Tysonem w roli głównej - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.

Tyson jest twarzą Blacka od roku, kiedy napój pojawił się na rynku. W ub.r. wystąpił w dwóch reklamach produktu (przeczytaj więcej i obejrzyj je), a wizerunek byłego boksera znajduje się też na jego opakowaniach.

 

Nowa kampania reklamowa Blacka z Tysonem ruszy w połowie maja. Za obsługę marki nadal odpowiadają agencja Grey Group (kreacja), dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów) i agencja BrandLab (public relations).

Autor:tw

Więcej informacji:Black, FoodCare, Mike Tyson

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas