Reklama2014-04-01
10

Bliźniaczki nie wierzą obcym zabawkom - Plus odpowiada Orange i znów porównuje się z Neostradą (wideo)

W nowej reklamie internetu LTE sieć Plus kpi z ostatniego spotu Neostrady, w którym pojawiły się znane z jego poprzedniej reklamy rudowłose bliźniaczki. Telekom podkreśla, że jego usługa zapewnia szybszy transfer danych niż oferta konkurenta i nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami.

Nowy spot internetu LTE w Plusie pokazuje, jak rudowłose bliźniaczki oglądają coś na laptopie, nie mogąc się rozpoznać. W domyśle: widzą ostatnią reklamę Neostrady w Orange, pokazującą, jak przychodzą do Serca i Rozumu po internet bez limitu. Przed tygodniem Polkomtel mocno skrytykował ten spot, zarzucając konkurentowi, że wprowadza odbiorców w błąd co do długości umowy w Plusie, a informacje o faktycznych kosztach ukrywa w mało czytelnych komunikatach (przeczytaj więcej na ten temat).

W reklamie Plusa bliźniaczki deklarują, że nie rozmawiają z obcymi, a zwłaszcza z zabawkami, i im nie wierzą, po czym wpadają w objęcia Basi, którą odwiedzały w poprzednim spocie sieci (obejrzyj go). Jednocześnie pojawia się informacja, że według pomiaru Spreedtest.pl z lutego br. oferowany przez sieć internet LTE jest szybszy od Neostrady i nie ma żadnych ukrytych opłat. Ponadto reklama podkreśla, że obecnie można testować przez tydzień tę usługę za 9 zł (identyczną promocję rozpoczął Cyfrowy Polsat - więcej na ten temat).

Konflikt Plusa i Orange dotyczący reklam internetu LTE i Neostrady rozpoczął się jesienią ub.r. Pomarańczowy operator twierdził wtedy, że zawarte w reklamach porównanie prędkości transferu w tych usługach jest nieuczciwe i złożył w kilku sądach okręgowych wnioski o zablokowanie kampanii. Jednak sądy odrzuciły te roszczenia, uznając, że podawane przez Plusa statystyki są prawdziwe (przeczytaj o tym więcej).

W komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl sieć Plus informuje, że w pomiarze Speedtest.pl internet LTE jest najszybszy ze wszystkich oferowanych przez operatorów komórkowych (zaliczając do tego stacjonarną Neostradę). Telekom zaznacza, że badanie jest obiektywne, i podkreśla, że nie zleca go ani nie finansuje.

Akcja reklamowa Plusa obejmuje telewizję, outdoor oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam Poland, spot wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukował Ryszard Kłosowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Autor:tw

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas