Blog MakeLifeEasier.pl, współprowadzony przez Kasię Tusk, od września do listopada ub.r. miał ponad 200 tys. użytkowników miesięcznie. Ich liczba z miesiąca na miesiąc nieznacznie wzrosła.
Przypomnijmy, że MakeLifeEasier.pl - poświęcony głównie modzie blog współtworzony przez Kasię Tusk, córkę premiera Donalda Tuska - ruszył w marcu ub.r. (więcej o starcie serwisu). Po raz pierwszy odwiedzalność, która została konkretnie zmierzona w badaniu Megapanel, strona osiągnęła we wrześniu. Natomiast między wrześniem a listopadem zyskała 30 tys. użytkowników, a więc zwiększył swój zasięg o jedną siódmą - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
MakeLifeEasier.pl jest też obecny na Facebooku, gdzie jego fanpage w wakacje został zablokowany i musiał być tworzony od początku (więcej o całej sprawie). Obecnie ma ponad 53 tys. fanów.
Jesienią na Facebooku pojawił się fanpage parodiujący MakeLifeEasier.pl - Make life harder. Obecnie ma prawie 50 tys. użytkowników.