Reklama2015-07-07
2

Blogerki Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska promują usługi UPC Polska (foto)

Sieć kablowa UPC Polska ruszyła w mediach społecznościowych z kampanią promującą usługi mobilne. Biorą w niej udział dwie polskie blogerki lifestylowe Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska.

W ramach działań Anna Skura, twórczyni bloga modowego „What Anna Wears” oraz znana jako „Wildfox7” autorka modowych stylizacji Aleksandra Gąsiorowska, prezentują treści z oferty My Prime Filmy i Seriale oraz podstawowe funkcje aplikacji Horizon GO.

Na potrzeby kampanii powstała utrzymana w miejskim stylu sesja nawiązująca do letniego spotkania dwóch przyjaciółek przy kawie i na spacerze w centrum Warszawy. Autorem zdjęć jest Adam Lewanowicz.

Zdjęcia z sesji będzie można oglądać na kanałach social media operatora, czyli na profilu na Facebooku i na blogu korporacyjnym UPC. Równolegle firma prowadzi komunikację z internautami na Instagramie.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec marca br. obsługiwała 1 425 200 abonentów (więcej na ten temat).

Autor:PP

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas