Zarząd Platformy Mediowej Point Group ocenia, że jego nowy projekt magazyn „Bloomberg Businessweek Polska" osiągnie rentowność w I kwartale, wynika z komentarza zarządu do wyników. Jeszcze w tym roku spółka ma przygotować wersję magazyn na tablety.
"Wiodącym aktywem PMPG pozostaje tygodnik Wprost, który generuje 70 proc. przychodów. W III kwartale działania Grupy skupiały się na wzmocnieniu tego aktywa oraz uruchomieniu nowego projektu wydawniczego – magazynu „Bloomberg Businessweek Polska" (...). Według ostrożnych ocen zarządu grupy, nowy projekt powinien być rentowny już w pierwszym kwartale 2012 r." - czytamy w komunikacie spółki.
Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 1,74 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,56 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 51,58 mln zł wobec 61,67 mln zł.