Prasa2012-10-19
9

„Bloomberg Businessweek” wraca w poniedziałek. Cezary Szymanek naczelnym

Presspublica podpisała z agencją Bloomberg L.P. umowę na wydawanie polskiej edycji magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”. Pierwszy numer przygotowywany przez nowego wydawcę ukaże się w poniedziałek 22 października br.

 Ekonomiczny magazyn pozostanie dwutygodnikiem, a jego redaktorem naczelnym będzie nadal Cezary Szymanek, kierujący redakcją „BBWP” od sierpnia br. w Platformie Mediowej Point Group. Pismo tworzyć będą dotychczasowi dziennikarze oraz osoby ze wspólnego newsroomu ekonomicznego „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. Tomasz Wróblewski, wiceprezes Presspubliki, zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w tytule będą zmiany merytoryczne, ale nie chce jeszcze podawać szczegółów.

Jak informuje nas Wróblewski, tytuł nadal kosztować będzie 8 zł, a jego nakład wynosić będzie 25 tys. egz. Presspublica zaczęła już kampanię reklamową „BBWP. Całostronicowa reklama ukazała się w czwartkowej „Rzeczpospolitej”. Znalazło się na niej hasło reklamowe "Nasze teksty mówią same za siebie", pod którym podpisał się Cezary Szymanek.

Od września ub.r. do 1 października br. „Bloomberg Businessweek Polska” wydawała Platforma Mediowa Point Group. Rezygnując z tytułu, firma uzasadniała, że nie osiągnął on zakładanych wyników biznesowych i nie przekroczył progu rentowności (więcej na ten temat). PMPG nigdy nie ujawniła, ile wynosiła sprzedaż dwutygodnika.


 

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas