Internet2017-05-04
0

Bloomberg, The Verge, Live Nation i BuzzFeed z wideo na żywo na Twitterze

Twitter zapowiedział wprowadzenie na swoją platformę kanałów wideo prowadzonych na żywo przez wydawców. Wśród 12 partnerów projektu są Bloomberg, The Verge, Live Nation, BuzzFeed i WNBA, które będą emitowały na bieżąco własne programy na Twitterze.

 

Po raz pierwszy Twitter rozpoczął transmitowanie na żywo treści od wydawców w ub.r. nadając na swojej platformie mecze ligi NFL. Wówczas każdy z 10 meczów w ramach rozgrywek NFL obejrzało średnio 266 tys. internautów. Teraz według informacji podanych przez serwis Recode zamierza znacznie poszerzyć portfolio wydawców.

Zgodnie z zapowiedziami własne kanały z transmisją na żywo będą prowadzić na Twitterze media z różnych segmentów, w sumie serwisowi udało się porozumieć z 12 wydawcami.

Jednym z nich jest serwis Bloomberg, który ma transmitować na Twitterze własny program newsowy przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu. Wśród partnerów jest też koszykarska liga WNBA, która w latach 2017 – 2019 nada po 20 transmisji meczów każdego sezonu, a Twitter dostarczy dodatkowe materiały na temat koszykówki.

Innym wydawcą z własnym kanałem streamingowym będzie The Verge nadający oryginalne treści dotyczące nowości technologicznych oraz recenzje wybranych urządzeń elektronicznych. Z kolei BuzzFeed ma nadawać codzienny poranny program newsowy, a także inne audycje na żywo.

Poniżej lista wszystkich nadawców z własnymi kanałami wideo na Twitterze
WNBA

MLBAM

STADIUM

The Players’ Tribune

PGA Tour

Bloomberg Media

The Verge

BuzzFeed News

Cheddar

Live Nation

IMG Fashion

Propagate

Autor:ps

Więcej informacji:Twitter, wideo, Bloomberg, BuzzFeed

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas