Reklama2010-03-05
1

Blue Grass z działem new business i nowymi pracownikami

Agencja Blue Grass stworzyła dwuosobowy dział new business. Pracę rozpoczęli w nim Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski.

Do tej pory pozyskiwaniem nowych klientów w agencji reklamowej Blue Grass zajmowali się pracownicy działu obsługi klienta. Obecnie w firmie wyodrębniono w tym celu dział new business. – Jednocześnie pozyskujemy nową osobę do działu kreacji, a także specjalistę ds. produkcji – opisuje Karmena Roztocka, strategic director agencji. – Kolejnym etapem będzie poszerzenie struktur działu obsługi klienta – dodaje.

W dziale new business Blue Grass stanowiska menadżerskie objęli Joanna Szwajca i Ariel Kuźniewski (na zdjęciach). Szwajca z rynkiem reklamy jest związana od 2000 roku. Przez pierwszych osiem lat pracowała poznańskim oddziale Telewizji Polskiej na stanowisku specjalisty ds. reklamy i marketingu, zajmując się pozyskiwaniem klientów, dopasowywaniem oferty do ich indywidualnych potrzeb oraz opieką handlową nad pozyskanymi klientami. Natomiast w latach 2008-2009 związana była z wydawnictwem Sportlive 24 (wydawcą „Magazynu Futbol” i „Futbol News”) jako wyłączny przedstawiciel na Polskę zachodnią. Z kolei Kuźniewski przez blisko trzy lata pracował w agencji scent marketingowej SellSupport, zajmując się w niej za projektami new businessowymi i działaniami wspierającymi rozwój działu client service. Następnie objął stanowisko advertising sales managera w Korporacji Targowej, gdzie odpowiadał za dział reklamy, jak również za budowanie strategii sprzedaży powierzchni reklamowych oraz komunikacji tytułów prasowych.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas