Prasa2010-04-30
0

„Bluszcz” z saszetkami zapachowymi i kampanią

Do majowego numeru miesięcznika Bluszcz (Wydawnictwo Elipsa), który pojawił się w sprzedaży w piątek 30 kwietnia br., dołączone zostały dwie saszetki zapachowe do wyboru. To dodatek promocyjny firmy Pachnąca szafa.

Tematem specjalnym numeru jest „Przemijanie”. Znalazł się w nim m.in.  materiał poświęcony pamięci tragicznie zmarłego w katastrofie pod Smoleńskiem współpracownikowi „Bluszcza” aktorowi Janusza Zakrzeńskiego.

Numer ukazał się nakładzie 95 tys. egz. i normalnej cenie 9 zł. Wspiera go kampania reklamowa w magazynach „Newsweek Polska”, „Charaktery” oraz „Piękna TV”.  Akcję przygotował i media zaplanował dział marketingu wydawcy.

Autor:pp

Więcej informacji:Bluszcz, Wydawnictwo Elipsa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas