Reklama2014-05-22
13

Błyskawiczna ciąża w nowej reklamie butów Bartek (wideo)

Rusza kolejna odsłona internetowej kampanii reklamowej obuwia dziecięcego Bartek. W nowym spocie firma kontynuuje koncepcję ciąż wywoływanych przez te buty, z dystansem komentując wywołane tym kontrowersje. Akcję przygotowała agencja Icon Group wspólnie z Suzan Giżyńską i Waldemarem Szmidtem.

Nowa reklama Bartka pokazuje, jak żona znajduje buciki tej marki zostawione przez męża, który marzy o dziecku i w ten sposób przekazuje tę wiadomość. Kobieta jest tak zachwycona bucikami, że… natychmiast zachodzi w zaawansowaną ciążę.

- Firma Bartek pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji i uczuć oraz sposób na nawiązywanie relacji. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości ale buciki dla dziecka również. Każda z trzech kolejnych części filmu będzie tego dowodem. Nie przez przypadek mówimy, że Bartek promieniuje miłością gdyż właśnie kupując te zdrowe dla stopy i postawy dziecka buty, możemy mówić o zakupie z miłości - komentuje Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.

Pierwsza odsłona kampanii obuwia Bartek zaczęła się w kwietniu od teaserowych reklam z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży” (zobacz szczegóły). Kiedy okazało się, że chodzi o buty dziecięce, pojawiły się zarzuty, że reklamy trywializują temat ciąży.

- Naszym celem było stworzenie i powolne wprowadzanie komunikacji, która będzie cool, bardziej z pazurem, atrakcyjna dla nastolatków i młodszych matek, które wcześniej wybierały dla dzieci inne buty. I zbudowanie w dalszej perspektywie, w ciągu dwóch-trzech lat, wizerunku obuwia Bartek podobnego chociażby do butów Converse. Musieliśmy zacząć tę zmianę od butów dla najmłodszych dzieci, bo z nimi na razie kojarzy się marka Bartek - tłumaczyła wtedy portalowi Wirtualnemedia.pl Suzan Giżyńska (przeczytaj więcej).

Nowy spot zaczyna się od żartobliwej przestrogi, żeby nie oglądały go osoby bez poczucia humoru i dystansu do świata.

- Nasza marka ma  kojarzyć się z hasłem „Play with it”, czyli z zabawnym postrzeganiem świata. Nie chcemy być tradycyjni, ale chcemy czerpać inspiracje ze świata. Kampania „Przez Bartka” ma zapoczątkować nowe oblicze marki, która ma zachęcać do eksperymentowania z poczuciem humoru - mówi Paweł Bartnicki, prezes firmy Bartek. Jego zdaniem koncepcja kampanii stawia markę blisko klientów i sprawia, iż jest ona na ustach wszystkich, co daje szansę dotarcia do nowych potencjalnych klientów.

Za tydzień udostępniony zostanie kolejny spot. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w internecie (YouTube, Facebook, serwisy przezbartka.pl i bartek.com.pl).

Produkcją reklam zajęła się agencja Icon Group, nakręcił je Waldemar Szmidt, a wyreżyserowała Suzan Giżyńska.

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas