Alior Bank rozpoczął kampanię reklamową pożyczki gotówkowej. Głównym bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice i Maxus - jest kierowca samochodu wyścigowego.
Kampania przekonuje, że oferowana przez Alior Bank pożyczka gotówkowa jest szybka i tania. W spocie symbolizuje to kierowca samochodu wyścigowego, który przy oddziale tego banku jest obsługiwany przez charakterystyczne dla firmy osoby w eleganckich ubraniach tak błyskawicznie, jak bolidy podczas postojów w wyścigach Formuły 1.
Reklamy podkreślają, że oprocentowanie pożyczki wynosi 4,9 proc. (przy kwocie 15 tys. zł), a można ją uzyskać podczas jednej wizyty w oddziale Alior Banku, bez konieczności przedstawienia zaświadczenia o swoich dochodach.
W poprzednim spocie pożyczki oferowanej przez Alior Bank pokazano symbolizujący ją statek.
Obecna akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, radio oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL, reżyserią spotu - jej dyrektor kreatywny Kot Przybora, produkcją - dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - studio Televisor, a udźwiękowieniem - studio Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.