Reklama2014-03-21
1

BMW reklamowany z technologią ConnectedDrive (wideo)

BMW X5, fot. bmwBMW X5, fot. bmw

Rozpoczęła się kampania samochodów BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive. Działania przygotowały i koordynują OS3 oraz Initiative.

Celem kampanii jest promocja BMW jako marki innowacyjnej, poprzez ukazanie trzech funkcji BMW ConnectedDrive: RTTI (Real Time Traffic Information), BMW Online oraz Systemu Informacyjnego (Concierge Services).

Spoty emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat i TV), w kanałach tematycznych oraz Discovery, Discovery Science oraz w kinach obsługiwanych Kinads i New Age Media. Działania obejmą również internet - serwisy Money.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.biz i Google.

Za kreację spotów odpowiada agencja OS3, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Autor:jj

Więcej informacji:BMW

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas