PR2011-05-24
3

BNP Paribas: Katarzyna Wojniak za Monikę Brudło

Katarzyna Wojniak objęła stanowisko p.o. dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Bank Polska. Zastąpiła w tej funkcji Monikę Brudło, która przeszła do Banku BPH.

Katarzyna Wojniak (na zdjęciu) jako pełniąca obowiązki dyrektora pionu marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Bank Polska będzie kierować dwoma departamentami: komunikacji marketingowej linii biznesowych oraz wsparcia marki, w tym zespołem public relations. Jednocześnie nadal będzie dyrektorem pierwszego z tych departamentów.


Na czele marketingu i komunikacji korporacyjnej w BNP Paribas Katarzyna Wojniak zastępuje Monikę Brudło, która przeszła do Banku BPH, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego marketingiem i komunikacją.

Katarzyna Wojniak od 10 lat pracuje w branży marketingu bankowego. Początkowo była związana z BIG Bankiem Gdańskim, a następnie przez wiele lat kierowała marketingiem w Fortis Banku Polska. Najpierw, od 2003 roku, w departamencie strategii marketingowej zarządzała działaniami marketingowymi, wprowadzając na rynek nowe produkty i usługi bankowe dla klientów indywidualnych. Następnie stworzyła od podstaw departament promocji i komunikacji marketingowej bankowości detalicznej. W trakcie integracji Fortis Banku z Dominet Bankiem objęła nowo utworzone stanowisko szefa komunikacji marketingowej dla wszystkich linii biznesowych banku. Przygotowywała wówczas strategię marketingową dla połączonych banków, a następnie wprowadzała na rynek nową markę BNP Paribas Fortis, którą bank posługiwał się od 2009 roku. Obecnie pracuje nad działaniami komunikacyjnymi pod docelową już marką banku: BNP Paribas

Katarzyna Wojniak ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczynała w Ernst&Young.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas