Reklama 2011-03-11
3

„Bo nie grzech być kobietą” – Joanna Horodyńska reklamuje rajstopy Gatta (wideo)

Startuje telewizyjna kampania reklamowa rajstop Gatty oparta na wizerunku Joanny Horodyńskiej. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i Starcom.

Tematem przewodnim wiosennej kampanii reklamowej marki Gatta jest kobiecość z dystansem. Spot przenosi odbiorców do odrealnionej krainy, w której w takt uwodzicielskiej muzyki dowiadują się, że nie grzech być kobietą.

Twarzą kampanii – zaplanowanej na 5 tygodni – jest modelka Joanna Horodyńska. Celem akcji jest promowanie rajstop Laura, Luna oraz Eve.


 

Kampania obejmuje przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, czemu towarzyszą działania w punktach sprzedaży i internecie. Akcję przygotowały agencja reklamowa Fat Baby (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Autor: tw

Więcej informacji: Joanna Horodyńska, rajstopy, Gatta

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas