Telewizja2006-11-13
0

Bochenek - Business Development Director Deloitte

Były dyrektor TAI, Jacek Bochenek awansował na stanowisko Business Development Director Deloitte Polska.

Bochenek będzie odpowiedzialny za rozwój strategii całej oferty Deloitte dla biznesu nowych technologii.

- Będę odpowiadał za strategiczny rozwój Deloitte, ale już nie tylko w segmencie mediów, telekomunikacji i nowych technologii, czyli najkrócej mówiąc Konsultingu, lecz także trzech innych filarów firmy: Audytu, Doradztwa Podatkowego oraz Finansów Korporacyjnych. Krótko mówiąc teraz pracuję na rzecz całego Deloitte, a nie jak dotąd - jedynie dla Konsultingu - powiedział nam Jacek Bochenek.

Jacek Bochenek rozpoczął pracę w Deloitte po fuzji firmy z Andersen Business Consulting, gdzie podczas swej dwuletniej pracy odpowiedzialny był za consulting, reklamę i marketing firm z branży TMT (telekomunikacja, media, technologia). Wcześniej, przez 12 lat pracował dla TVP S.A w tym trzy lata jako szef Biura TVP przy NATO i Unii Europejskiej w Brukseli oraz dwa lata w Genewie, jako przedstawiciel TVP w European Broadcasting Union (EBU). Jako szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej wygrał trzy nagrody CNN World Report. Jako jedyny Polak pracuje w komisji byłego prezydenta Jimmy’ego Cartera do spraw radia i telewizji.

O Jacku Bochenku pozytywnie wypowiada się Michale Barrington, partner zarządzający Deloitte Polska: ”On jest zawsze chętny do rozmów na temat możliwości klientów i pomocy w ich przystosowywaniu do nowych zobowiązań. Jestem przekonany, że doświadczenie Jacka i jego bardzo dokładne zrozumienie polskiej polityki, biznesu i administracji, wniesie pokaźny wkład w pozycję Deloitte w Polsce”.

Autor:DC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas