Reklama2006-01-19
0

Bogatsza oferta sieci Ad.net

Do Ad.net od początku 2006 roku dołączyły witryny spółki CANAL+ Cyfrowy.

Portfolio największej sieci reklamy internetowej powiększyło się o serwisy  www.cyfraplus.pl, www.canalplus.pl, www.alekino.pl, www.minimini.pl, www.zigzap.tv, www.hyper.pl, www.planete.pl, www.operatorplus.pl.
 
„CANAL+ Cyfrowy szukał partnera, który będzie w stanie efektywnie sprzedać i wypromować powierzchnię serwisów, oferując zarówno standardowe kampanie reklamowe jak i atrakcyjne możliwości sponsoringu. Z przyjemnością przyjęliśmy wiadomość, iż wybór padł właśnie na Ad.net. Nasz nowy partner dołączy do portfolio, w którym są bez wątpienia najlepsze serwisy w polskim Internecie” – mówi Bartosz Wieczorek, Kierownik Działu Zakupu tej sieci.
 
„Wśród nowych brandowych serwisów szczególnie cieszy mnie obecność tych skierowanych do dzieci  i młodzieży, czyli minimini.pl i zigzap.pl. Na rynku tego typu witryn jest stosunkowo niewiele, natomiast zapytania od planerów dotyczące najmłodszych użytkowników pojawiają się systematycznie” – stwierdza Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.

Autor:an

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas