Prasa 2005-09-29
0

Bogatsze portofilio Funtactic

3 nowe tytuły Tenis Club, Razem i Press'Mac dołączyły do portfolio tytułów reprezentowanych przez biuro reklamy Funtactic.

Tenis Club to wychodzący od września br. niezależny, wyważony i nowoczesny miesięcznik o tenisie ziemnym. Nakład pierwszego numeru wynosi 10 tys. egz.

Razem to wychodzący od października 2003r  w nakładzie 60 tys. egz.. miesięcznik opinii i rozrywki.  Jest kontynuacją tygodnika, który ukazywał się pod koniec lat 70.

Natomiast dwumiesięcznik Press'Mac to magazyn trafiający do wszystkich 10 tys. pracowników firmy McDonald's Polska oraz udostępniany klientom w restauracjach tej firmy. 

Firma Funtactic istnieje na rynku od 1,5 roku i świadczy usługi outsourcingowe polegające na sprzedaży powierzchni reklamowej dla wydawców nieprowadzących własnych biur reklamy. Dotychczasowymi klientami firmy są wydawcy takich pism jak: Giga Sport, Eurodotacje, Tygodnik Kibica oraz Gameranking.

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas