Podczas pierwszego spotkanie nowej rady Związku Firm PublicRelations ukonstytuowano jej skład.
Rada wybrała ze swojego grona przewodniczącego, którym zostałBogdan Biniszewski (Compress), wiceprzewodniczącego - Adama Łaszyna(Alert Media Communications) i sekretarza - Anitę Zdrojewską(Publink). W Radzie zasiadają również: Lidia Marcinkowska (NeuronAgencja Public Relations), Mariusz Pleban (Multi Communications) iNorbert Ofmański (On Board PR).
- Nowa Rada stawia sobie za cel aktywne wspieranie ZarząduZwiązku Firm Public Relations i całego środowiska PR w promowaniuprofesjonalizmu i etyki. Wysoka jakość usług i zasady moralne mająogromne znaczenie w każdej branży i w każdym czasie, zwłaszcza wzawodach zaufania publicznego - powiedział Bogdan Biniszewski,przewodniczący Rady ZFPR.
Kadencja Rady trwa dwa lata. Jest to organ nadzorczy ZFPR, dojego kompetencji należy sprawowanie kontroli nad całokształtemdziałań Zarządu. Rada pełni również funkcję Sądu Koleżeńskiego.