Bogusław Kaczmarek objął funkcję wiceprezesa zarządu Polskapresse Oddział Prasa Bałtycka. Dotychczas był dyrektorem kreatywnym „Polski Dziennika Bałtyckiego”.
Kaczmarek na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za marketing i sprzedaż B2C ze szczególnym uwzględnieniem projektów multimedialnych. W zarządzie Polskapresse Oddział Prasa Bałtycka zasiada również prezes Tomasz Niski.
Bogusław Kaczmarek z Grupą Polskapresse związany jest od 12 lat. Ostatnio był dyrektorem kreatywnym „Polski Dziennika Bałtyckiego”. W latach 2002-2004 pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Gazety Poznańskiej”. W 2005 roku został dyrektorem marketingu „Dziennika Bałtyckiego”. W latach 2008 - 2011 był dyrektorem marketingu „Głosu Dziennika Pomorza”, a następnie „Gazety Pomorskiej”.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Bałtyckiego” w 2014 roku wyniosła 26 996 egz. (więcej na ten temat).