Reklama2016-05-18
0

„Bohaterowie codzienności”- potrzebujące rodziny i sportowcy w spocie „Szlachetnej paczki” (wideo)

spot „Szlachetnej paczki”, fot. Sabina Labespot „Szlachetnej paczki”, fot. Sabina Labe

Nowy spot akcji społecznej „Szlachetna paczka” organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna ma zmienić postrzeganie biedy i stereotyp pomagania. Występują w nim potrzebujące rodziny i sportowcy.

Spot jest oparty na zestawieniu życia potrzebujących rodzin z życiem sportowców. Te dwa światy łączy motyw walki. Przedstawiciele Stowarzyszenia Wiosna tłumaczą, że ich wolontariusze przekonali się, że ludzie żyjący w biedzie, to nie tyle zwykłe rodziny potrzebujące, co walczący bohaterowie.

- Mimo, że cały świat wokół mówi im: „jesteście nikim”, oni się nie poddają. I tym spotem chcemy dać przekaz na cały świat, że ci ludzie - podobnie jak sportowcy, którzy walczą - potrzebują wsparcia i wiary w nich, a nie litości. Czasem takim wsparciem będzie po prostu rozmowa i wspólnie spędzony czas, czasem drobny prezent, który ułatwi znalezienie pracy czy wyjście z domu, a czasem proste słowa: wierzę w Ciebie - opisuje Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny Stowarzyszenia Wiosna, który napisał scenariusz spotu.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Wcześniej w kampaniach „Szlachetnej paczki” występowali znani sportowcy, m.in. skoczkowie narciarscy na czele z Kamilem Stochem oraz Jerzy Dudek.

 

Spot będzie emitowany przez kilka miesięcy m.in. w ogólnopolskich i sportowych kanałach telewizyjnych, także przy transmisjach najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym Tour De Pologne i igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro.

Spot został zrealizowany na terenie Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Reżyserii był Marcin Ziębiński, a operatorem - Marek Gajewski. Wsparcie produkcyjne Paczka otrzymała ze strony Krakowskiego Parku Technologicznego oraz Krakowskiego Klastra Filmowego.

Wśród partnerów produkcji znaleźli się: firma oświetleniowa Cinelight, agencja castingowa Outside, Horizon Films, Streamline Media Productions, Soundmind oraz firma obsługująca plany filmowe - Daul, dźwięk dostarczył Audionetwork, a spot udźwiękowił Michał Fojcik.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas