Reklama 2013-02-11
1

Bohaterowie dobrych wymian reklamują Walutomat.pl

W internecie i radiu ruszyła kampania reklamująca Walutomat.pl, serwis do wymiany walut. Bohaterami akcji, przygotowanej i realizowanej przez agencję WideOpen, są animowani bohaterowie dobrych wymian.

Bohaterowie dobrych wymian to dwie animowane postacie symbolizujące korzystne kursy walut obowiązujące na Walutomat.pl. Jednocześnie podkreślają, że transakcje w serwisie są całkowicie bezpieczne.

Kampania jest skierowana do osób, które kupują waluty obce i chcą mądrze zarządzać własnymi pieniędzmi. Są to m.in. ludzie spłacający kredyty walutowe lub zarabiający za granicą oraz firmy rozliczające się z kontrahentami w walutach obcych.

Akcja reklamowa jest podzielona na trzy dwumiesięczne etapy. Obejmuje internet (banery, mailingi i artykuły w portalach ogólnotematycznych i serwisach branżowych, m.in. gazeta.pl, interia.pl, money.pl i bankier.pl) oraz radio (m. in. TOK FM, Radio PIN).

Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna WideOpen.

Autor: tw

Więcej informacji: Walutomat, Walutomat.pl

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas